چگونه خرید کنیم؟    

خرید آنلاین در بازار هنرمندان بسیار ساده است. این نوع خرید اینترنتی، بهترین راه‌ حل برای کسانی است که فرصت ترک منزل یا محل کار و جستجوی اجناس در بازارهای مختلف را ندارند.
برای خرید از فروشگاه‌ آنلاین بازار هنرمندان، لازم است فقط یک بار در وب‌سایت بازار هنرمندان ثبت‌نام کنید. پس از آن، شما می‌توانید آثار هنری مورد نظر خود را جستجو کرده و سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان بازار هنرمندان هماهنگی‌های لازم برای ارسال اجناس درخواستی شما را انجام دهند. خرید در بازار هنرمندان تفاوت‌های زیادی با خرید به روش سنتی دارد. برخی از مزایای خرید در بازار هنرمندان عبارتند از:

• امکان ثبت نظر و امتیاز دادن به فروشنده جهت اطلاع سایر خریداران
• پایین آمدن قیمت‌ها به دلیل حذف واسطه‌ها و ایجاد رقابت بین فروشندگان
• عدم اتلاف زمان و سرعت در فرآیند خرید

                                        

چگونه بفروشیم؟

فروش کالا در بازار هنرمندان تنها نیاز به ثبت‌نام و درج مشخصات کالا در وب‌سایت دارد. بازار هنرمندان به فروشندگان خود کمک می‌کند بدون هر‌گونه هزینه اضافی، آثار هنری و صنایع دستی خود را در سایت قرار داده و آن را در بازار بزرگ خرید و فروش اینترنتی بازار هنرمندان به میلیون‌ها مشتری ارایه کنند. فروش در بازار هنرمندان برای کلیه افراد عادی، تولیدکنندگان و صاحبان مشاغل و کسب و کارهای کوچک و بزرگ آزاد است. بازار هنرمندان فروشگاه اینترنتی شما را به‌صورت رایگان تبلیغ کرده و شما را با روش‌های نوین فروش آنلاین و ارتباط مستقیم با مشتریان بالقوه در فضای مجازی وب آشنا می‌کند.

بازار هنرمندان، نزدیک ‌ترین راه به بازار

بازار هنرمندان , به هر ایرانی در هر کجای ایران کمک می‌کند تا خرید و فروش بدون محدودیت در محیط online را تجربه کرده و تحولی در کسب و کار خود ایجاد کنند. تجارت در بازار هنرمندان منطبق با قانون تجارت الکترونیک ایران است و افراد می‌توانند با خاطری آسوده کلیه کالاها را با بهترین قیمت خرید و فروش کنند.

آدرس : بازار هنرمندان


مطالب مرتبط :